Starlicious Gazing
Selepas menjual ladang keluarga, pasangan New York kini ada dana untuk berpindah ke Port St. Lucie, Florida. Si isteri mahu tempat untuk melayan kawan-kawan baru sementara si suami mahu rumah terpencil dan tenang, jadi mereka panggil David.