PS, I Love You
Sebagai penerima harta pusaka abang mereka, sepasang adik-beradik ingin beri penghormatan kepada abang mereka dan membeli rumah idaman di Palm Springs, California. David ditugaskan untuk cari tempat sesuai, dan ia perlu ada pemandangan gunung.