I'm Italian, I Cook Sauce!
Sepasang suami isteri yang menjaga ibu bapa sudah tua tidak mampu membeli rumah mereka sendiri sehinggalah tuah datang degan memenangi satu juta dolar. David mencari kondo yang serba lengkap dengan dapur besar supaya dia boleh memasak Bolognese Itali!