Nova Scotia Homecoming Queen
Dengan kemenangan loteri dan seorang bayi tidak lama lagi, seorang wanita bersedia untuk pulang ke Shelburne, Nova Scotia, Kanada. Hartanah tepi laut mampu milik dalam senarai David, dan dia bersedia bantunya mencari rumah impian paling comel!