Rags to Riches
Terima kasih kepada loteri sejuta dolar, pasangan yang hidup makan gaji akhirnya boleh berpindah dari apartmen satu bilik mereka! David melawat kawasan kejiranannya di Winter Park, Florida, sambil mereka mencari rumah dengan rumput sendiri untuk dipotong.