Seven Million Big Ones
Dua EMT New York mendedikasikan hidup mereka untuk bantu orang lain, tapi dengan kemenangan loteri, giliran mereka untuk menjaga diri! David mbantu mereka mencari rumah impian Florida di Cape Coral di mana perairan suam tidak jauh dari pintu depan mereka.