California Dreams
Selepas menang lima juta dolar, lima sekeluarga akhirnya berpindah dari pangsapuri dua bilik tidur yang dikongsi dengan tiga anjing. David bantu mereka mengenali pasaran California yang mahal dan eksklusif untuk rumah yang ada bilik untuk semua orang!