Shakyia's Journey
Shakyia sentiasa tembam, tetapi kini dia tidak lagi keluar rumah dan tidak berusaha. Kakaknya membawanya ke Houston untuk bertemu Dr. Now dan menurunkan berat badan, tetapi dia akan terkejut apabila ibunya kata menjaganya adalah terlalu sukar.