Krystal S' Journey
Krystal S. akhirnya telah bertemu dengan lelaki idamannya, tetapi dia tidak akan mengahwini lelaki itu sehingga dia yakin bahawa dia tidak akan terlantar dan memaksanya menjadi penjaga.