Abi's Journey
Abi bergelut dengan berat badannya sebelum kemalangan yang menyebabkan dia lumpuh. Berbaring selama tujuh tahun dan mencecah 700 paun, satu-satunya harapan Abi ialah Dr. Now untuk menurunkan berat badan dan mencari jalan untuk bangkit.