Twisted Upside Down
Kalamazoo, Michigan dibanjiri desas-desus sama ada William Gray yang berusia 69 tahun sudah mati atau masih hidup. Tiada seorang pun apabila ditanya pasti akan keberadaannya. Berdepan dengan kes orang hilang, penyiasat berdepan halangan setiap masa.