The Truth Is Dangerous
Ty Underwood, wanita transjantina, ditemui mati ditembak di dalam keretanya, membuatkan para detektif tertanya-tanya jika dia mangsa jenayah benci. Detektif menggunakan mesej teks, siaran media sosial dan rakaman pengawasan untuk mengesan pembunuhnya.