Things Weigh On You
Jeffrey Franklin, pemuda pekak berusia 16 tahun, telah maut. Video badan dan pengesan tangkapan audio asal merakam pemburuan. Semasa siasatan membongkar misteri, data GPS dan pengakuan yang mengejutkan memberikan Jeffrey keadilan yang selayaknya.