Killer Creature
Suspek timbul selepas menikam seorang ibu di rumahnya di Tomahawk, Wisconsin. Apabila satu lagi tikaman berlaku pada keesokan harinya, detektif bergegas untuk meletakkan bekas kekasihnya, sekolah dan gerai taco di bawah pemantauan.