New Mom's Night Out
Jabatan polis yang tidak berpengalaman mengendalikan kes pembunuhan tragis ibu muda Jessica Currin, yang membawa kepada kesilapan kritikal dan tuduhan palsu. Kes gagal diselesaikan sehingga bapa Jessica memohon negeri Kentucky untuk menyiasat semula.