Clash of the Coeds
Tina Stewart dan pelajar baru Shanterrica Madden pasti berbeza. Rakan sebilik kolej menyalurkan gadis jahat dalaman mereka. Tetapi keadaan menjadi tak terkawal dan hanya seorang gadis yang tinggal.