Mean Rodeo Queen
Dalhart, Texas, 2017. Joel Frazier bapa bangga kepada dua bekas ratu rodeo, Camie dan Jamie Frazier. Tiba-tiba dia hilang. Kilang khabar angin bandar sibuk dan permusuhan antara wanita dalam hidupnya semakin meningkat.