Desperate Texas Housewives
Tuduhan pahit dicetuskan selepas ibu tunggal Kelli Underwood berpindah bersama kawan baiknya dari sekolah menengah. Kemudian, anak perempuan Kelli mendapati dia mati dan penyiasat mula membongkar rahsia dan pengkhianatan wanita di bandar kecil Texas.