Please Take Your Time
Janji temu pertama Michelle di Prague tidak bermula elok. Mark bimbang janji temunya tidak bersependapat. Juan cuba meminta Chad memperlahankan rentak. Stanika bertemu semula dengan Noureddine, yang ada kejutan besar. Susan terkejut dengan padanannya.