Have I Made a Match for You!
Harold mahu membuat kejutan besar untuk Michaela. Chad berbelah bahagi antara dua wanita Latin. Susan bertemu Juan buat kali terakhir. Stanika mengetahui jika keluarga Noureddine merestuinya. Houda memberi Mark kata dua.