Catch Me a Catch
Nathaly cuba untuk tidak terlalu memikirkannya dan teruskan saja dengan pasangan janji temunya. Janji temu kedua Stanika ada terlalu banyak kejutan untuknya. Harold terbuka kepada calon dan wajah baru. Mark belajar tentang undang-undang cumbuan tempatan.