Land of the Maori
Lebih 100 orang lemas setiap tahun di New Zealand, dan Bear mesti menyeberangi sungai deras untuk menuju ke arah tamadun. Dalam perjalanannya ke tempat selamat, dia kehabisan air, memanjat gunung berapi aktif dan menuruni air terjun.