Red Rock Country
Bear Grylls berada di ngarai batu merah di selatan Utah, di tengah wilayah Wild West Amerika. Hanya berbekalkan laso, dia menuruni puncak batu besar dan terperangkap di sebuah ngarai sempit ketika dia melalui belantara yang gersang ini.