Green Mountains Weekend Cabin
Selepas 10 tahun menyewa, ibu bapa bekerja dari Connecticut ingin beli rumah kedua di kawasan Mount Holly Vermont untuk mereka dan anak remaja mereka. Dengan keinginan berbeza, keluarga itu mesti bekerjasama untuk mencari percutian impian mereka.