White Mountains Dream Chalet
Pasangan ini berpindah dari VA ke kawasan White Mountains di NH agar lebih dekat dengan dunia luar. Mereka mencari kabin gaya chalet di kawasan dengan pemandangan dan laluan menakjubkan untuk diterokai bersama anjing mereka.