Northern Indiana Dream Cabin
Pemburu aktif berharap untuk memindahkan dua anak mereka ke sebuah kabin kayu yang luas dekat kampung halaman mereka di Demotte, IN. Tetapi mencari kabin desa impian mereka yang selesa terbukti mencabar di kawasan tempat seni bina desa jarang ditemui.