All That Glitters
Pasukan ini menyamar untuk bongkar operasi perhiasan yang bukan sekadar seludup emas. Seorang tetamu tak dijangka dari masa lalu Stabler tiba untuk bantu hentikan operasi dan selesaikan beberapa isu.