With Many Names
Ketika OCCB dan SVU hampir tahan suspek yang kejam dan terdesak, pendakwa raya halang Stabler dan Benson. Bell dan Fin pimpin pasukan dalam tugas berbahaya. Rollins jumpa saksi yang enggan bekerjasama.