Spirit in the Sky
Seorang suspek ditahan atas pembunuhan Henry Cole, Reyes menyamar di Rikers untuk kumpul maklumat. Pearl dan Teddy buat keputusan sukar untuk pastikan pembinaan kasino ikut jadual.