Liberty Bel Air
Dalam usaha untuk menghidupkan semula kenangan Chevrolet Bel Air 1953, Tony dan pasukannya memulakan misi untuk menyusun teka-teki besar. Sementara itu, Ford Bronco 1967, diuji untuk masalah motor, mendedahkan keperluan untuk pembinaan semula sepenuhnya.