6x6 of Southern Discomfort
Tony ke Nashville, Tennessee, untuk menyiasat punca Jeep 6x6 2021 tidak berfungsi seperti sepatutnya. Di sana, dia menemui Mustang '67 yang perlukan kerja enjin bagi mengembalikan prestasinya di jalan raya.