Surf 'N Turf
Hos-hos The Kitchen menyajikan resipi terbaik mereka dari darat dan laut! Geoffrey Zakarian bawa salad ketam segar Endive, Sunny Anderson bawa herba dengan udang karang gril Dewi Hijau dan Jeff Mauro menambah rempah dengan Chorizo dan taco udang.