Kitchen Crafts
The Kitchen mempamerkan hidangan yang menonjol! Geoffrey Zakarian menjadi tradisional dengan Saltimbocca ayam, Katie Lee Biegel bawa sayur-sayuran dengan pasta sayur musim panasnya dan Sunny Anderson ada beberapa bola Spritzer musim panas yang menarik!