Snacks for Dinner
Hos-hos The Kitchen ada versi mengenyangkan snek kegemaran semua orang! Jeff Mauro membuat makan malam ringan Salad Udang Kelapa, Sunny Anderson mencipta hidangan segar Mangkuk Telur Gulung dan Geoffrey Zakarian makan snek bersaiz besar.