Stick to Your Ribs Recipes
The Kitchen mengubah makanan selesa musim panas menjadi hidangan keluarga yang enak. Sunny Anderson dan Jeff Mauro bekerjasama untuk kombo klasik, Katie Lee Biegel membuat Gratin Zukini dan Labu Selatan, dan Alex Guarnaschelli membuat Affogato Beku.