Amazing Animals: Going Underground
Duff Goldman dan Kardea Brown raikan serangga dengan mencabar lima pembuat kek yang tinggal untuk membuat terarium boleh dimakan menampilkan serangga tertentu. Selain itu, kerana serangga sukakan bunga, pembuat kek mesti mencipta bunga yang boleh dimakan.