Bagi cabaran permulaan, Duff Goldman dan Kardea Brown cabar 12 pembuat kek kanak-kanak untuk buat tart haiwan dihiasi ciri-ciri seperti sisik, bulu pelepah, bulu atau sirip. Mereka mesti menambah versi ekor haiwan mereka yang boleh dimakan.