Amazing Animals: Paws for Applause
Lapan pembuat kek dicabar Duff Goldman dan Kardea Brown untuk buat pencuci mulut stadium bola sepak yang diilhamkan Puppy Bowl Animal Planet. Tetamu khas Dan the Ref pastikan semua orang terkawal ketika anak anjing bermain bola sepak galakkan pembuat kek.