Bake to School: School Play
Valerie Bertinelli dan Duff Goldman mencabar pembuat kek muda untuk bekerjasama mencipta kek yang diilhamkan oleh topeng teater tradisional yang menunjukkan muka gembira dan sedih. Apabila tirai berlabuh, seorang pembuat kek muda mesti turun dari pentas.