Bake to School: Bake Sale
Valerie Bertinelli dan Duff Goldman mencabar pembuat kek muda bekerjasama menghias gerai jualan kek sendiri dan menyediakan gula-gula yang ditugaskan. Pembuat kek dengan pencuci mulut yang paling tidak berjaya perlu mengemas gerai mereka dan pulang.