Bake to School: Jumping for Joy
Ini bahagian kegemaran setiap kanak-kanak - waktu rehat! Valerie Bertinelli dan Duff Goldman minta pembuat kek muda ambil inspirasi daripada permainan rehat klasik, tingting dengan membuat teka-teki blondie! Seorang pembuat kek muda akan pulang.