Biz Kids: Festival Fare
Duff Goldman dan Valerie Bertinelli meminta pembuat kek membuat pencuci mulut mesra festival di dalam balang. Selepas merasai hidangan satu sama lain, pembuat kek yang paling disukai ramai memenangi imuniti.