Biz Kids: Logo-A-Gogo
Valerie Bertinelli dan Duff Goldman menugaskan usahawan kek meletakkan reka bentuk mereka sendiri pada kek logo. Mereka akan berhadapan dalam cabaran pasukan yang memutuskan rasa kek mana yang lebih baik, coklat atau vanila.