Biz Kids: Great First Impressions
Tanggapan pertama amat penting dalam perniagaan, jadi Valerie Bertinelli dan Duff Goldman memberi pembuat kek kanak-kanak kebebasan mempamerkan pencuci mulut terlaris mereka menggunakan psikologi warna.