With a Little Help from My Friends
Kendra dapat bakal pembeli untuk hartanah Westlake dan dia ingin memastikan bahawa dia bersedia untuk itu. Segala-galanya hilang dengan cepat apabila tetamu yang tidak diundang tiba.