Great Expectations
Kendra masih belum membuat perjanjian, dan Ernie baru sahaja menaikkan kepentingan dengan kuota yang tinggi. Tidak sabar-sabar untuk mendapatkan penyenaraian pertamanya dan tempat dalam pasukan Carswell, Kendra rasakan tekanan dan mencari pelanggan.