Waiting is the Hardest Part
Kendra semakin hampir untuk mendapatkan penyenaraian pertamanya, tetapi tanpa jawapan yang pasti, Kendra tertanya-tanya sama ada dia berjaya dalam perniagaan hartanah. Pertemuan dengan seseorang dari zaman Playboy Kendra membuatkan dia terkejut.