Polis memerangkap Kaiji. Walaupun Wakako merayu, Nagamine mengambil pistolnya selepas tahu Kaiji di Shinjuku. Dia melihat Kaiji dikepung polis. Adakah tindakan Nagamine akan memberi kesan kepada Kaiji dan masyarakat? Pengakhiran yang mengejutkan menanti.