Wakako mengetahui identiti Nagamine, dia tekad untuk berkongsi kesakitannya. Detektif Oribe mengenang keluarganya, Hiratsuka membandingkan kes itu dengan jenayah juvana masa lalu. Kaiji bersembunyi di pergunungan bersama seorang gadis, berasa sunyi.