Takumi tahu Wakako menyembunyikan Nagamine dan cuba memujuknya untuk berhenti. Sementara itu, Ayumura marah kerana artikel provokatif mengenai anaknya. Makoto melampaui batas dengan keluarganya. Kaiji akhirnya muncul di hadapan Nagamine di pergunungan.